فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به منظور جلوگیری از طغیان رودخانه کارون سیل بندهای مناطق روستایی و حاشیه غرب کارون در خرمشهر تقویت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کورش مودت فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با توجه به افزایش دبی و بالا آمدن آب رودخانه کارون بیش از ۶۰ دستگاه اجرایی برای تقویت سیل بند‌ها در مناطق غرب کارون وارد عمل شده اند.

وی افزود: در این راستا به روستا‌های حاشیه و مسیر غرب کارون عمدتا سویچتیه ۱ و ۲، ام نوشه تا دیم ابن نجم، رحمانیه فیصلی هشدار داده شد که برای بحران سیل آمادگی کامل داشته باشند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به همین منظور تعدادی گونی بین اهالی روستاه‌ها و دهیاری توزیع شده است و اهالی نیز برای احداث سیل بند بسیج شدند.

مودت با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا اواخل این هفته افزایش دبی آب و شرایط اضطراری در منطقه شاهد باشیم ادامه داد: به همه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در مناطق بحرانی به خصوص روستا‌های غرب کارون اعلام آماده باش شده است.

وی افزود: در روز‌های گذشته عملیات اجرایی احداث سیل بند در نهر خین و عریض و روستای مصلاوی، ام التلول، حفار، مقامیسیه، قصبه منیعات، سوئیچتیه ۱ و ۲، دیم ابن نجم و رحمانیه فیصلی برای پیشگیری از حوادث احتمالیِ طغیان رودخانه انجام شده است.

انتهای پیام/ د

تقویت سیل بندهای حاشیه کارون در خرمشهر

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.