معاونت فنی و امور زيربنايی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با حمایت منطقه آزاد اروند مصالح مورد نیاز برای مرمت وبازسازی منازل آسیب دیده از سیلاب تامین شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موعود شمخانی معاونت فنی و امور زيربنايی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اعلام وضعیت آماده باش در خوزستان و افزایش حجم آب رودخانه مرزی اروند تا آخرین دقایق بحرانی و بازگشت به حالت عادی به اهالی منطقه آزاد اروند خدمت رسانی می‌کنیم و در کنارشان هستیم.

وی افزود: متاسفانه بحران بالا آمدن آب انهاراروندکنار در روزهای گذشته  منجر به آسیب دیدن  برخی منازل آن شهر شد بازدید میدانی از این مناطق صورت گرفت و با حمایت منطقه آزاد اروند مصالح مورد نیاز برای مرمت و بازسازی منازل آسیب دیده از سیلاب  تامین و  با همراهی گروه های جهادی  بازسازی صورت گرفت.

معاونت فنی و امور زيربنايی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم آب رودخانه های بهمنشیر وکارون در آبادان و خرمشهر با ورود آب از مناطق بالادست به این رودخانه ها همچنان افزایش یابد، این سازمان ماشین آلات مورد نیاز را نیز برای مقابله با سیلاب احتمالی به اروندکنار و روستاهای اطراف اعزام کرده است.

معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند افزود: سازمان منطقه آزاد اروند در صورت مساعد بودن شرایط همچنان در خصوص تامین مصالح مورد نیازبه  جهت حداقل رساندن خسارت های ناشی از  بحران از گروه های جهادی تلاشگر حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

بازسازی منازل آسیب دیده

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.