سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت:۱۱ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۶۸۹ نفر زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین سال جدید وراد استان شدند.

ورود بیش از ۱۱/۵ میلیون زائر و مسافر به خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی فروزان استاندار خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴.۲ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه ۸۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر  از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۷.۷ درصد کاهش داشته است تصریح کرد: ۳۳۴ هزار و ۲۵۷ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۷۰ هزار و ۸۱۰ نفر از طریق فرودگاه‌ها وارد استان شدند که  در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

فروزان افزود: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود به استان وارد شده اند هم ۱۰ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۳.۸ درصدی مواجه بوده است.

وی  تصریح کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا ۱۱ فروردین سال جاری هفت میلیون و ۶ هزار و ۳۵۴ نفر به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۹ درصد کاهش دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ورود بیش از هفت میلیون و ۶ هزار نفر به مشهد الرضا(ع)

برچسب ها: حمل و نقل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.