استاندار تهران در پیامی، دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبلور بصیرت و لبیک ملت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دانست.

۱۲ فروردین روز تبلور بصیرت و لبیک ملت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در پیامی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، این یوم الله را تبلور بصیرت و لبیک ملت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دانست.

در این پیام امده است: دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸، روز به ثمر نشستن خواست دیرین ملت ایران در تحقق اصول استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید، یکی از روز‌های برجسته و ارزشمند در تقویم پرشکوه انقلاب اسلامی است.

انقلابی که به برکت تدابیر داهیانه امام عظیم‌الشان (ره)، جانفشانی مردم فهیم و خون مقدس شهدای ایران عزیز در پهنه تاریخ به ثبت رسیده بود، در یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ با رای و حمایت قاطع ملت، دیگر بار به ثمر نشست تا مهر تائید دیگری بر مردمسالاری دینی و حاکمیت راستین مردم باشد.

با تبریک این یوم الله بزرگ به عموم ملت شجاع، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی و شهروندان فهیم استان تهران، کامیابی و پیروزمندی همگان را در راستای پاسداشت آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و رهروی از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه باری‌تعالی خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار