شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۱ فروردین با کاهش ۷۶ واحدی به رقم ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید.

ارزش کل معاملات نقدی بورس تهران به بیش از ۶۶۴ میلیارد تومان رسیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۱ فروردین با کاهش ۷۶ واحدی به رقم ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۸۳ واحدی عدد ۳۵ هزار و ۳۶۸ واحد را نمایش داد. امروز همچنین آیفکس با کاهش ۸ واحدی روی رقم دو هزار و ۴۰۵ واحد ایستاد.

همچنین امروز با معامله دو میلیارد و ۱۰۶ میلیون سهم و اوراق مالی در ۲۱۴ هزار و ۱۱۷ نوبت داد و ستد، ارزش کل معاملات نقدی بورس تهران به بیش از ۶۶۴ میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز حافظ روش ماند


در پایان معاملات امروز نماد‌های وبملت، جم و دعبید به ترتیب با ۱۴۳، ۶۵ و ۵۸ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نماد‌های فملی، پارسان و کگل به ترتیب با ۹۷، ۹۳ و ۶۴ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی در محاسبه شاخص را به نام خود ثبت کردند.

بر اساس این گزارش، خساپا، و بملت و خودرو پر بیننده‌ترین نماد‌های بورس تهران بودند و همچنین نماد‌های معاملاتی شرکت سازه پویش (خپویش ۱)، شرکت سیمان‌فارس‌وخوزستان (سفارس ۱)، شرکت سیمان بهبهان (سبهان ۱) و شرکت محورسازان‌ایران‌خودرو (خوساز ۱) در پایان معاملات امروز متوقف شدند.

امروز همچنین صنایع خودرویی، شیمیایی و سیمان به ترتیب برترین گرو‌های بازار بودند. سیمانی‌ها از جمله نماد‌هایی بودند که اکثراً با رشد قیمت مواجه شدند. نماد‌هایی این گروه عمدتاً بیش از چهار درصد افزایش را تجربه کنند. قیمت سهام خودرویی‌ها نیز امروز رشد کرد و نوسان متوسط قیمت این گروه کمتر از سه درصد بود. نماد‌های دارویی، معدنی‌ها و فلزی‌ها عمدتاً با کاهش قیمت مواجه بودند. همچنین در گروه شیمیایی، نفت، کک و سوخت هسته‌ای بیشتر سهم‌ها با کاهش قیمت مواجه شدند.

انتهای پیام/

قیمت سهام خودرویی‌ها امروز رشد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
ازتولیدچیزی نمونده همش راسیلاب برد.
پول همه رفته توآب خیس خورده وبدردنمیخوره.مگه اینکه سیاست انبساط نقدینگی برگرددبه دستورات بانک مرکزی که اگربرنگرددهمه میرن خارج اگه پولی داشته باشن تاتوی سیل غرق نشن حداقل.جای دولت بودم برای این ماه بصورت اضطراری حقوق ومستمزی ویارانه وسبدکالاوکوپن وسودسهام ع عدالت ملت راهمین امشب بهشون میدادم.حداقل برن نون وماست بخورن.
آخرین اخبار