مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش ۶ درصدی میزان تردد در محورهای ارتباطی قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سامانه‌های تردد شمار این اداره کل در محور‌های استان از ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز ۱۰ فروردین، ۱۶ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۹۹ تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

پیرنون افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودرو‌هایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۸۰۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

به گفته وی، بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با ۳ هزار و ۳۳۱ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان، متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۷ و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را ۷۲ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.

پیرنون گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از شهروندان خواست تا قبل از آغاز سفر با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

پیرنون افزود: این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و نرم افزار ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

انتهای پیام/ک

وضعیت راه های استان قزوین

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار