در سفر یک روزه استاندار کرمان به شهرستان بردسیر چندین پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای دشتکار از توابع شهرستان بردسیر افتتاح شد.

این مرکز در ساختمانی با زیربنای ۵۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی طی دو سال احداث شده است.

محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در ادامه ی سفر یک روزه خود به شهرستان‌های بردسیر و سیرجان از کارخانه نورد جهان فولاد بردسیر که سالانه ۵۰۰۰ هزار تن میلگرد ظرفیت تولید آن است، بازدید کرد.

وی در حاشیه سفر به شهرستان بردسیر از نیروگاه خورشیدی حکمت این شهرستان نیز بازدید کرد.

این نیروگاه ۱۰ مگاواتی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث شده که در مردادماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح پارک بانوان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار بود.

مساحت این پارک ۱۳ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است که شامل امکانات رفاهی از جمله: پیست دوچرخه سواری، زمین بازی چند منظوره، محل آمفی تئاتر روباز، مجموعه ست ورزشی، تالار گفتگو، مسیر پیاده روی و... است.

پروژه خیابان آیت الله طاهری با مساحت ۱۳ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت، این پروژه طی مدت ۶ ماه اجرا شده است.

فدایی از روند ساخت و احداث کلینیک تخصصی حضرت معصومه (س) بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این پروژه قرار گرفت.

این کلینیک در دو طبقه با زیربنای ۷۵۰ مترمربع احداث خواهد شد که برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه ۲۰ میلیارد ریال بوده که مقرر شده است تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

در سفر یک روزه استاندار کرمان به شهرستان بردسیر، فدایی از طرح توسعه اورژانس بیمارستان قائم (عج) شهرستان بردسیر نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفت و در ادامه از بیماران بخش‌های دیالیز و عمومی این بیمارستان هم عیادت کرد.

انتهای پیام/ب

افتتاح چند پروژه در سفر استاندار کرمان به بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار