رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله مبدل‌های برق خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: اکیپ گشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در اجرای طرح نوروزی حین گشت زنی و سرکشی از انبار‌ها و باربری ها، موفق به کشف دپوی محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر اصفهان شدند.

وی افزود: در این عملیات کارآگاهان تعداد ۲۸ دستگاه مبدل برق خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه نظارت‌ها و کنترل‌های پلیس در طول ایام نوروز با جدیت و قاطعیت بیشتری ادامه می‌یابد نسبت به نگهداری کالا‌های قاچاق در انبار‌ها و باربری‌ها هشدار داد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را "رونق تولید" نام گذاری کرده و اعلام کردند که همه باید برای این امر مهم تلاش کنند بنابر این پلیس نیز برابر وظیفه ذاتی خود با قاچاقچیان کالا‌های خارجی که از مهمترین موانع رونق تولید در کشور هستند، مقابله می‌کند.

انتهای پیام/م 

 

کشف محموله مبدل‌های برق خارجی قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.