طی حکمی ازسوی استاندار قم سیدرضا طباطبایی به عنوان مدیر کل برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری استانداری قم منصوب شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با حکم دکتر بهرام سرمست استاندار قم،سید رضا طباطبایی مدیر کل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم به عنوان مدیر کل برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به سید رضا طباطبایی آمده است:نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به پست مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

 سیدرضا طباطبایی پیش از این سمت سرپرستی اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری را بر عهده داشت.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار قم رضا صالحی به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم منصوب شد.

با حکم دکتر بهرام سرمست استاندار قم،رضا صالحی به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به رضا صالحی آمده است:نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت‌ها و توانمندی‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

شایان ذکر است رضا صالحی از کارشناسان دفتر روابط عمومی استانداری قم بوده است.

انتهای پیام/ح

مدیر کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار