جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از آمادگی کامل چهار هزار نیروی پلیس برای مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی و حفظ اموال سیل زدگان در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال اخطاریه‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان، نیرو‌های پلیس به حالت آماده باش درآمده اند.

وی گفت : در همین راستا قرارگاه ویژه مقابله با سیل نیز در ستاد انتظامی استان به منظور مدیریت شرایط و آمادگی برای وقوع حوادث احتمالی و همچنین ارائه کمک‌های مورد نیاز به افراد تشکیل شده است.

مرزبانی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس، چهار هزار نفر نیروی پلیس در قالب ۷۸۹ تیم به صورت شبانه روزی کار تامین امنیت مسافران و مهمانان نوروزی را برعهده داشتند که این نیرو‌ها هم اکنون برای امداد رسانی به سیل زدگان احتمالی به کارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوادثی نظیر سیل، زلزله و ... افراد آسیب دیده بیش از هر چیزی به امنیت نیاز دارند و وظیفه پلیس است که بتواند به این مطالبه پاسخ دهد.

وی همچنین به تک تک شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی این اطمنیان خاطر را داد که پلیس جدی‌تر از همیشه به خوبی از امنیت آن‌ها دفاع و اجازه کوچکترین ناامنی به سوء استفاده کنندگان احتمالی از شرایط پیش آمده را نخواهد داد.

مرزبانی در پایان گفت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس نیاز داشتند می‌توانند به ماموران پلیس مستقر در نقاط مختلف مراجعه و یا با سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی تماس حاصل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

احتمال جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.