سرپرست فرمانداری میامی گفت: طغیان رودخانه و ظرفیت کم پل های مسیر جنوبی جاده میامی - سبزوار ، علت اصلی آب گرفتگی در محدوده جاده عباس آباد است.

احتمال ورود مجدد سیلاب به جاده میامی –سبزواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جاده میامی - سبزوار حد فاصل مسیر عباس آباد- میامی - کاهک در روز‌های گذشته دو بار با ورود سیلاب و ترافیک سنگین خودرو‌ها مواجه شد.

این مسیر بخش مهمی از جاده تهران - مشهد در خروجی استان سمنان به سمت مشهد مقدس است و سیل زدگی آن باعث شد جمع کثیری از مسافران نتوانند از این جاده عبور کنند و مجبور شوند شب را در شاهرود و میامی بگذرانند.

احمد ملایری سرپرست فرمانداری شهرستان میامی گفت: حجم آب عبوری رودخانه‌ای که در این محدوده عبور می‌کند، حدود ۱۰ متر مکعب در ثانیه آب است، ولی در دو شب گذشته به علت افزایش بارندگی‌ها، این میزان به ۳۰۰ مترمکعب در ثانیه رسید و منجر به طغیان رودخانه و ورود آب به جاده شد.

وی افزود: پل‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند هم حجم لوله کمی دارند و نمی‌توانند آب زیاد را از خود عبور دهند بنابراین آب وارد حدود چهار کیلومتر از جاده میامی - سبزوار می‌شود و آن را مسدود می‌کند.

وی پیش بینی کرد: در روز‌های آینده به علت افزایش بارندگی‌ها، دوباره این محور با مشکل آب گرفتگی مواجه شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات احتمال ورود مجدد سیلاب به جاده میامی –سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.