شهردار کنگاور از اقدامات صورت گرفته در جهت هدایت آب های سطحی و لایروبی کانال ها، پل ها، جوی آب ها و ... خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین صادقی، شهردار کنگاور از اقدامات صورت گرفته در جهت هدایت آب های سطحی در محله های مسکن مهر، مهردشت، انتهای بلوار شهید رحمان آبادی، شهرک سپاه، زمین های مقابل آتش نشانی، محل عبور آب های سطحی محله حسن آباد، بلوار شهید چمران و ... و لایروبی کانال ها، پل ها، جوی آب ها و ... را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

وی با حضور در واحد آتش نشانی شهرداری از آمادگی و تجهیزات این واحد بازدید نموده، و ضرورت آماده باش کلیه پرسنل و امکانات مورد نیاز را در خدمت رسانی سریع در حوادث احتمالی مورد تاکید قرار دادند.

شهردار کنگاور، با حضور در بیمارستان شهید چمران، به همراه خزایی، رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از نزدیک وضعیت بیمارستان را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را در خصوص جلوگیری از ورود سیلاب به داخل بیمارستان، صادر نمودند.

صادقی در دومین جلسه ستاد بحران شهرداری کنگاور با حضور مسئولین واحدها و دوائر شهرداری، که در سالن جلسات این اداره برگزار گردید، حاضر شدند و اقدامات صورت گرفته را خوب ازریابی نموده ولی آن ها را کافی ندانسته و دستوراتی در جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی صادر نمودند.

کلیه پرسنل وکارکنان شهرداری تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل بوده و با تمام امکانات و تجهیزات، آماده خدمت رسانی و مقابله با حوادث احتمالی می باشند .

 

 

انتهای پیام/د

لایروبی کانال ها، پل ها، جوی آب ها

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.