معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: توزیع گردشگر در کشور مهمترین رویکرد میراث فرهنگی در زمینه گردشگری است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی شهرستان برخوار در باغ موزه چهلستون اصفهان گفت: رویکرد این سازمان برای گردشگری، توزیع گردشگر در سطح کشور و معرفی تمام ظرفیت‌ها در استان‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه اصفهان و آثار تاریخی و صنایع دستی آن به خوبی برای گردشگران معرفی شده افزود: رویکردی که در باغ موزه چهلستون اصفهان آغاز شده و به معرفی شهرستان‌ها می‌پردازد رویکردی خوب و جذاب است.
 
فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز گفت: دومین سالی است که برای توسعه متوازن گردشگری در استان، ظرفیت و توانایی‌های شهرستان‌ها در مرکز استان اصفهان معرفی می‌شود.

عبدالله بنهری فرماندار برخوار نیز در این بازدید با اشاره به تولید بیش از ۷۰ درصد پارچه‌های قلمکار کشور در برخوار گفت: وجود بیش از ۵۰ اثر تاریخی همچون برج‌های چند قلو در شهر شاپور آباد، معرفی شهرستان برخوار در قطب گردشگری استان می‌تواند به جذب بیشتر گردشگر کمک کند.


انتهای پیام/م
 

بازدید معاون سازمان میراث فرهنگی کشور  از غرفه صنایع دستی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار