معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ قلم سبد کالا در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت بین مددجویان مازندرانی توزیع شد.

معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ قلم سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت بین مددجویان مازندرانی توزیع شد.

وی افزود: اقلام این سبد‌ها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولین، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.

لموکی ارزش ریالی سبد‌های طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۶۵۷ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از  ۳ میلیارد  و ۲۳۳ میلیون ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود گفت: تاکنون در قالب این طرح نیز بیش از ۲۹۶ خدمت ارائه شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تاکنون ۵۶۱ برنامه با مشارکت بیش از  هزار و ۴۰۰ داوطلب در استان اجرا شد که ۸ هزار و ۸۰۰ نفر از آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: این برنامه‌ها  که از روز‌های پایانی سال گذشته آغاز شد تا پایان نوروز به صورت مستمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

توزیع ۲ هزار و ۷۰۰ قلم سبد کالا بین مددجویان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار