مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به تاکیدات وزیر ورزش و جوانان صبح امروز جلسه داخلی ستاد مدیریت بحران اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه صبح امروز با هیات‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان بیان کرد؛ ستاد مدیریت بحران اداره کل ورزش و جوانان متشکل از هیات‌های شنا، قایقرانی، کوهنوردی، کونگ فو، نجات غریق و سازمان‌های مردم نهاد استان به عنوان پشتیبان ستاد مرکزی مدیریت بحران آمادگی خود را در صورت لزوم اعلام کردند

حامدجولائی افزود: هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در صورت نیاز در خدمت ستاد مرکزی مدیریت بحران و پشتیبان آن‌ها خواهند بود.

جولایی گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شد که سالن‌ها و اماکن خود را تعطیل و تا ۷۲ ساعت آینده در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزود، یک تیم کامل و دوره دیده از هیات‌هایی که می‌توانند در هنگام وقوع حادثه بیشترین کارایی را داشته باشند همراه با تجهیزات کامل اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز با کمک استان‌های سیل زده و آسیب دیده بروند.

گفتنی است، با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی نسبتا قوی از روز یکشنبه به غرب کشور ورود پیدا می‌کند که به همین منظور ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/ع

تشکیل ستاد بحران اداره کل ورزش و جوانان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.