جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر باراش باران در سطح استان از رانند گان خواست از توقف در حاشيه رودخانه ها، مسيل ها و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

رانندگان از توقف در نقاط حادثه خیز پرهیز کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در محور‌های مواصلاتی استان و لغزنده بودن جاده‌ها از رانندگان خواست در رانندگی احتیاط کنند.

وی با اشاره به هشدار‌های هواشناسایی و احتمال جاری شدن سیل از رانندگان خواست از توقف در حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها و پل‌های غیر ایمن و نقاط پرخطر و حادثه خیز پرهیز کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد: مردم حتی الامکان تا ۲ روز آینده از مسافرت‌های غیر ضروری و مسافرت‌های تفریحی اجتناب کنند.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی استان افزود: بارش باران باعث کاهش دید در رانندگی شده بنابر این از رانندگان درخواست داریم، احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

سرهنگ کردلو  با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: پلیس با تمام توان در آماده باش بوده و در خدمت مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان توصیه کرد:رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان زنجان را دارند خودرو خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و قبل از حرکت از وضعیت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند
 
انتهای پیام/ن
 

پلیس با تمام توان در آماده باش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.