رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: ۱۲ مسجد در شهرستان اندیمشک برای مقابله با سیلاب احتمالی خوزستان تجهیزو آماده سازی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سعید علی پور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان داشت: مساجد اندیمشک در صورت نیاز و با هدف ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان پس از سیلاب احتمالی در استان خوزستان مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای تأمین نیاز‌های شهروندان هیچ گونه محدودیتی در اندیمشک وجود ندارد و تمام تمهیدات مورد نیاز برای حضور شهروندان در مساجد و مصلای نماز جمعه ، پیش بینی و فراهم شده است و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک عنوان کرد: پس از باران روز‌های گذشته مسافران نورزوی وارد شده به شهرستان در مصلای نماز جمعه اندیمشک اسکان یافتند که با هماهنگی بخش‌های مختلف شهری، ۱۲ مسجد برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی و شهروندان با حضور در شهرستان اندیمشک از این خدمات استفاده می‌کنند.

علی پور ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته و پس از باران روز‌های گذشته بیش از ۵۰۰ خانوار در مساجد شهرستان اندیمشک اسکان یافته اند و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آغاز سیلاب اخیر با حضور در مساجد شهرستان به صورت رایگان اسکان یافته و نیاز‌های آنان تأمین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: در این مدت بیش‌ترین میزان اسکان مسافران نوروزی مربوط به مسجد سیدالشهدا (ع) و مصطفی خمینی شهرستان است و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و نیاز مسافران نوروزی برای اسکان تمهیدات مورد نیازفراهم و در صورت نیاز از مساجد شهرستان، استفاده می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک در پایان گفت: هم زمان با آغاز بارندگی و به صورت روزانه، بیش از ۲۵۰ خانوار در مساجد شهرستان اندیمشک حاضر و یک هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات حوزه اسکان برخوردار شده اند و با توجه به تمهیدات صورت گرفته و در صورت بروز حادثه، آمادگی مطلوب برای حضور شهروندان در مساجد شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.