مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از وارد شدن خسارت یکهز ارو ۳۸۰ میلیارد ریالی به تأسیسات آب و فاضلاب خوزستان در سیل اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در سیل اخیر ۱۰ شهر خوزستان مشکلاتی در تأسیسات آب آن‌ها به وجود آمده که میزان خسارت ۴۳۰ میلیارد ریال بوده و این شهر‌ها شامل لالی، سالند، هفتکل، آقاجری، ایذه، دهدز، هندیجان، رفیع، شوشتر و مسجدسلیمان است.

وی افزود: به مردم خوزستان قول خواهیم داد با تلاش شبانه روزی در تأمین آب اقدامات لازم را انجام دهیم و شرکت آبفا خوزستان با تلاش شبانه روزی توانست مشکل تأمین آب را در شهر‌های مذکور برطرف کند.

حقیقی پور بیان داشت: در بخش فاضلاب نیز ۹۵۰ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات ما در هفت شهر که شامل سوسنگرد، دزفول، ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، رفیع، چمران و بستان وارد شده که با اعزام نیرو به این شهر‌ها مشکلات تا حدودی برطرف و اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: سیل به تأسیسات آب و فاضلاب خوزستان خسارات بسیار زیادی وارد کرده که بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال است.

وی در پایان گفت: برآورد اولیه خسارات در بخش تأسیسات آب بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال و در بخش فاضلاب ۹۵۰ میلیارد ریال بوده است.
انتهای پیام/م

برآورد خسارت سیلاب در خوزستان

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.