فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیریِ کلاهبردار ٨ میلیارد ریالی طی یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی فرستادن یک فقره پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی خوزستان و با توجه به اهمیت آن، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی تخصصی دریافتند متهم با نام (ا - ع) با تقلب در معامله خرید و فروش با مبلغ ٨ میلیارد ریال، کلاهبرداری و متواری شده است. افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مکان اختفایش دستگیر کردند.

سردار حیدر عباس زاده بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان از شهروندان خواست تا پیش از انجام معامله، هنگام دریافت سفته، چک تضمینی، رمز دار از افراد ناشناس، ضمن مراجعه به بانک و تایید اصالت آن، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ن

کلاهیرداری میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.