مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اسکان بیش از ۵ هزار خانوار فرهنگی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از مجموعه رفاهی و آموزشی (خانه معلم) شهرستان‌های اردبیل و سرعین گفت: تا دهمین روز از بهار ۹۸ بیش از ۵ هزار خانوار فرهنگی در مراکز اقامتی استان اردبیل اسکان داده شده اند.

وی یادآوری کرد: میهمانان فرهنگی در قالب ۵ هزار و ۷۸۷ خانوار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، سمنان، قزوین، زنجان، کرمان، شیراز، کردستان، همدان، گیلان، خراسان، مازندران و البرز می‌باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه ۵۵ هزار و ۷۴۷ نفر روز استان اردبیل را برای سفر‌های نوروزی خود انتخاب کرده اند و اظهار داشت: تلاش همکاران ما در استان پذیرای ۲۰ هزار و ۸۳۰ نفر میهمان فرهنگی شده است.

ناصری در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل با جاذبه‌های توریستی و تاریخی خود از جمله گردنه زیبای حیران و همجنین بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و نیز چشمه‌های جوشان سرعین یکی از قطب‌های جهانگردی می‌باشد.

وی عنوان کرد: در دهمین روز از بهار استان‌هایی که از اردبیل بازدید نموده اند، بیشترین پذیرش از آذربایجان شرقی و در پایگاه اسکان شهرستان سرعین صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اردبیل پذیرای ۲۰ هزار و ۸۳۰ نفر میهمان فرهنگی شده است

برچسب ها: فرهنگیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار