مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان چشمه‌های بهشتی تا ششمین روز بهار سال ۱۳۹۸ افتخار میزبانی از ۳۵ هزارو ۸۱۶ نفر روز میهمان فرهنگی را داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن عرض خیرمقدم به مسافران فرهنگی اظهار داشت: از شامگاه ۲۸ اسفند ماه تاکنون ۱۳ هزار و ۵۲۶ نفر در قالب ۳ هزارو ۷۵۸ خانوار از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، همدان، قزوین، زنجان، کرمان و شیراز مورد پذیرش و استقبال گرفته اند.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: بیشترین پذیرش در ششمین روز بهار از استان آذربایجان غربی در پایگاه اسکان ناحیه یک اردبیل صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: برای اینکه میمانان فرهنگی استان بتوانند پایگاه‌های اسکان را پس از ورود به راحتی پیدا کنند، آموزش و پرورش نواحی و مناطق اقدام به نصب بنر‌های راهنما در سطح شهر نموده اند.

ناصری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مراحل قبل و بعد از پذیرش، میهمانان نوروزی تصریح کرد: هر روز اکیپ‌های بازدید کننده در محل پذیرش اسکان‌ها حضور پیدا می‌کنند و نواقصات موجود را بررسی کرده و در جهت رفع آن تلاش می‌کنند.

وی یادآوری کرد: ما از هر آنچه در توان داریم استفاده خواهیم نمود تا خانواده‌های فرهنگی که مهمان استان ما هستند، این ایام عید را به خوبی و خوشی سپری نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطر نشان کرد: با هدف فراهم ساختن آسایش و آرامش برای همکاران فرهنگی در تعطیلات عید نوروز سعی کرده ایم با تدارک محل اسکان مناسب خدمات شایسته‌ای را برای این عزیزان و خانواده هایشان ارائه نماییم تا آن‌ها در کنار بهره‌مندی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان بتوانند از امکانات تدارک دیده شده به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اسکان فرهنگیان در اردبیل

برچسب ها: فرهنگیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.