اداره کل استاندارد برای افزایش کیفیت کالا و خدمات به عنوان محرک اصلی رونق تولید استان کرمانشاه اهتمام ورزیده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه، نامگذاری سال جدید با عنوان "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر درایت و تدبیر عمیق معظم له در ضرورت‌های جامعه دانست و گفت : رونق تولید و افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل به عنوان یکی از حقوق موثر شهروندی سرلوحه کار سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارتی است.

وی با اشاره به نقش سازمان ملی استاندارد ایران در حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید ملی، گفت : مقوله استاندارد جزو جدایی ناپذیر رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی است و مقام معظم رهبری نیز بر این مساله تاکید دارند که افزایش کیفیت کالای ایرانی می‌تواند موجب استقبال مردم از این تولیدات شود.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" در سال ۹۶ در استان با هدف کمک به رونق تولید ملی افزود: پویش کالای_استاندارد_ایرانی_ میخرم بخشی از اهداف فرهنگی و ترویجی استاندارد را محقق نمود و انتخاب شعار راهبردی رونق تولید، عزم این اداره کل را برای توسعه و ترویج این پویش با هدف تحقق شعار امسال راسخ‌تر می‌نماید.

نیازی ضمن درخواست از مردم برای استفاده از محصولات دارای نشان استاندارد گفت: کالا‌های تولید داخل که دارای علامت استاندارد هستند به لحاظ کیفیت با استاندارد‌های ملی مربوطه مطابقاشت داشته لذا همه ما باید با اعتماد به این نشان، با تلاش مضاعف در مسیر ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید همصدا و همدل حرکت خواهیم کرد.

مدیر کل استاندارد استان در پایان اظهار داشت: با خرید هر کالای استاندارد ایرانی قدمی در راستای، رونق تولید ملی، پویایی اقتصاد کشور، اشتغالزایی، افزایش صادرات و به طور کل تحقق دغدغه‌های مسئولین نظام به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید برداشته شود .

 

 

انتهای پیام/د

رونق تولید و افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل به عنوان یکی از حقوق موثر شهروندی

 

برچسب ها: استاندارد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.