معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از معدوم‌سازی ۱۲۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در اسدآباد طی ۱۸ روز خبر داد.

۱۲۴ کیلو مواد غذایی فاسد در اسدآباد معدوم شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدجواد نظری‌پویا، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ارائه گزارشی از عملکرد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ۱۸ روز از طرح سلامت نوروزی پرداخت و اظهار کرد: همکاران سلامت محیط و کار در طرح سلامت نوروزی ۲۳۹ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، قنادی‌ها، رستوران‌ها و ... بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به ۲۹ مورد بازدید از اماکن عمومی شامل اماکن گردشگری، مجتمع‌های رفاهی، آرایشگاه‌ها و اماکن حساس گفت: ۲۵ مورد بازدید از اماکن بین راهی انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه ۱۲ متخلف در بازدید از مراکز به مراجع قضایی و معرفی شدند افزود: بیش از ۱۲۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف معدوم‌سازی شده است.

وی تعداد سنجش مواد غذایی با تجهیزات پرتابل را ۱۴۵ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد موارد کلرسنجی آب ۱۰۵ مورد بوده است.

نظری‌پویا با بیان اینکه در ۱۸ روز گذشته ۱۲ مورد بازدید مشترک با ادارات شهرستان به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: ۱۵ مورد برخورد با دستفروشان و پنج مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به گزارش بازرسان بهداشت محیط در هشت فروردین ماه گفت: آن‌ها ۱۴ مورد از مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی بازدید داشتند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به هشت مورد کلرسنجی تصریح کرد: ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد غذایی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۶ لیتر مواد بهداشتی گفت: سه عدد قلیان و ۳۰ عدد سیخ کبابی معدوم‌سازی شد.

انتهای پیام/ د

معدوم سازی ۱۲۴ کیلو مواد غذایی فاسد در اسدآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.