گزارش بوی بد در کابین خلبان باعث شد تا پرواز بالتیمور به سان فرانسیسکوی آمریکا پس از برخاستن از باند فرودگاه به سمت مقصدی دیگر هدایت شده و ۷ مسافر را راهی بیمارستان کند.

بوی بد در کابین خلبان بوئینگ ۷۳۷ در آمریکا ۷ مسافر را راهی بیمارستان کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بوی بد در کابین خلبان بوئینگ ۷۳۷ مسیر سانفرانسیسکو ۷ مسافر را راهی بیمارستان کرد.

گزارش بوی بد در کابین خلبان باعث شد تا پرواز بالتیمور به سان فرانسیسکو پس از برخاستن از باند فرودگاه به سمت مقصدی دیگر هدایت شود.

بر اثر این حادثه ۷ مسافر برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

مقامات فرودگاه بین المللی واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کردند که پرواز شماره ۱۶۷۵ خطوط هوایی یونایتد که از فرودگاه ترگود مارشال، بالتیمور به مقصد سان فرانسیسکو حرکت کرده بود به سمت فرودگاه بین المللی دالاس هدایت شد. این هواپیما از نوع بوئینگ ۷۳۷ بوده و تاکنون گزارشی درباره علت این مشکل منتشر نشده است.

پیش از این یک دادگاه فدرال در آمریکا، کیفرخواستی علیه شرکت بوئینگ به دلیل سانحه هوایی اتیوپی ثبت کرد.

این کیفرخواست پس از آن ثبت می‌شود که ده‌ها کشور و شرکت‌های پروازی در جهان به شکل موقت استفاده از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس را در پی سقوط این نوع هواپیما متوقف کردند.

سقوطی که ۱۵۷ کشته بر جای گذاشت. این در حالی است که تنها چهارماه پیش از آن نیز یکی دیگر از بوئینگ‌های ۷۳۷ متعلق به شرکت لیون ایر اندونزی سقوط کرد و ۱۸۸ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار