رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای نوروز تا اکنون بیش از هفت هزار خدمت در طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه انجام شده است.

انجام بیش از هفت هزار خدمت در طرح سلامت نوروزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سعیدرضا قنبری زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای نوروز، بیش از دو هزار و ۲۱۰ بیمار به اورژانس بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی مراجعه و تعداد ۲۵۰ بیمار بستری شدند، هم چنین دو هزار و ۷۶۶ مورد خدمات پاراکلینیکی در بخش‌های بستری و ۹۸ مورد عمل جراحی انجام شد.

وی تصریح کرد: بیش از هزار و ۳۱۲ نفر به درمانگاه‌های عمومی و تخصصی تحت پوشش دانشگاه مراجعه و بدنبال ۲۴۲ مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بیش از ۴۶۲ کیلو گرم مواد غذایی فاسد، غیربهداشتی و تاریخ گذشته معدوم و ۸ مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در این ایام بیش از ۱۱۳ ماموریت شهری و ۸۲ ماموریت جاده‌ای توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ انجام شد که ۱۲۷ مورد به بیمارستان اعزام شدند.

قنبری زاده افزود: بازرسی‌ها به شدت توسط کارشناسان از تمامی حوزه‌ها ادامه خواهد داشت و مردم در صورت دیدن هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی موارد را جهت پیگیری به سامانه ۱۹۰ اعلام نمایند.
 
انتهای پیام//د.ش
 

انجام بیش از ۱۱۳ ماموریت شهری در تربت حیدریه

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.