نماینده بیمه سلامت سرخس گفت: ۶۱ هزار و ۴۰ نفر تحت پوشش بیمه طرح سلامت در سطح شهرستان سرخس هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛عزت خالقی نماینده بیمه سلامت در سرخس با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی و خدمات درمانی بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر در کشور است گفت: هم‌اکنون از ۶۱ هزار و ۴۰ نفر در سرخس بیمه شده اند که تعداد ۴۶ هزارو ۸۸۳ نفر روستایی و بقیه شهری هستند.

وی با بیان اینکه، توانمندسازی و ترویج فرهنگ عمومی یکی ازشعار‌های راهبردی ماست بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص آموزش‌ وپرورش، دهیاری‌ها و رسانه‌ها باید کمک کنند تا گفتمان توانمندسازی بیمه‌شدگان که بر سه مبنای آگاهی، مسئولیت‌پذیری و مطالبه گری محقق شود که تحقق این گفتمان بیش از هر چیز به مشارکت آگاهانه مردم و به‌خصوص بیمه‌شدگان بستگی دارد.

نماینده بیمه سلامت درسرخس با تاکید بر اعتبار یکساله دفترچه‌ها افزود: در حال حاضر تمامی مؤسسات به‌ویژه ۹ مرکز بهداشتی جامع سلامت در شهر و روستا‌های شهرستان، دفترچه بیمه سلامت را به‌صورت ۱۰۰ درصدی پوشش می‌دهند.

خالقی تصریح کرد: یکی از اهداف سازمان در آینده هوشمند سازی دفترچه‌های بیمه سلامت است و هم‌اکنون سامانه امید بیمه سلامت با سازمان‌های دیگر بیمه‌کننده همچون تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح همپوشانی دارد.

انتهای پیام//آ. ح


پوشش ۱۰۰ درصدی دفترچه بیمه سلامت در تمامی موسسات

برچسب ها: اخبار سلامت ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.