آیت الله شاهچراغی گفت: رونق تولید یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی برای حل و فصل مسائل کشور است.

آحاد جامعه باید حامی کالای ایرانی و مصرف کننده آن باشند/رونق تولید نسخه درمان مشکلات کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: تحقق رونق تولید بر عهده مسئولان کشور است که البته حمایت مردمی را می طلبد و آحاد جامعه باید حامی کالای ایرانی و مصرف کننده آن باشند.

وی افزود: قاچاق کالا سمی مهلک برای رونق تولید و تحقق شعار سال است که مقابله و برخورد جدی با این مساله ضرورت دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه برداشتن موانع موجود بر سر راه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان واقعی منجر به رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان می شود تصریح کرد: واردات محصولات خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود ضربه به تولیدکنندگان کشور است.

آیت الله شاهچراغی به حوادث اخیر و وقوع سیل در برخی استان های کشور هم اشاره کرد و ادامه داد: مردم و مسئولان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری به میدان آمدند که جای تشکر و قدردانی دارد و کمک رسانی به مردم سیل زده باید با سرعت بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد: مذاکره با آمریکا و حتی سخن گفتن در این زمینه، دیوانگی است و واگذاری بلندی های جولان به رژیم صهیونیستی توسط ترامپ‌ با محکومیت جهانی روبرو و منجر به تبدیل شدن آمریکا به کشوری منفور شد.

امام جمعه سمنان با اشاره به وفور نعمت های الهی که در اختیار بشر قرار دارد، یادآور شد: بالاترین شکرگزاری در برابر نعمت ها، شناخت درست و به کار نبردن آن ها در مسیر گناه است.

آیت الله شاهچراغی در پایان اظهار داشت: وحدت، اطاعت از مقام معظم رهبری و مبارزه با آمریکا در صیانت از جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.