آیت الله شاهچراغی گفت: استان سمنان دارای آثار فرهنگی و ارزشمند بسیار زیادی است که استان را از این حیث از دیگر استان ها به علت دارابودن اماکن تاریخی فراوان جدا کرده است.

حفظ و حراست از آثار فرهنگی و تاریخی استان در اولویت باشد/از زائران رضوی به بهترین شکل پذیرایی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با اعضای ستاد خدمات سفر استان گفت: استان سمنان دارای آثار فرهنگی و ارزشمندی بسیار زیادی است که استان را از این حیث از دیگر استان ها به علت دارابودن اماکن تاریخی فراوان جدا کرده است .

وی افزود: در معرفی آثار فرهنگی استان به کشور باید تلاش زیادی صورت پذیرد تا مسافران وگردشگران استان های دیگر هم از این آثار مطلع شوند .

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه برای حفظ این آثار باید اهتمام و تلاش بیشتری صورت گیرد تصریح کرد: هتل های جهانگردی در بعضی موارد گران فروشی و برخورد نامناسبی با مشتریان و مسافران دارند که باید از این رو نظارت بیشتری بر این هتل ها صورت گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: استان سمنان یک ظرفیت بسیار خوبی که داردقرار گرفتن در بین مسیر حرم امام رضا (ع) است و این استان باید به خوبی هرچه تمام از زائران حرم رضوی پذیرایی لازم را انجام دهند .

آیت الله سید محمد شاهچراغی به برنامه های نوروز گاهی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هم اشاره کرد و ابراز داشت: این نوروزگاه ها باید رنگ و بویی خدایی به خود بگیرد و از اهل بیت و سیره پیامبران هم گفته شود .

انتهای پیام / گ

دیدار اعضای ستاد خدمات سفر استان با آیت الله شاهچراغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار