باشگاه‌های لاتزیو ایتالیا، اسلاویا پراگ چک و خنک بلژیک به دلیل رفتار‌های ناشایست هوادارانشان، از سوی یوفا جریمه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، سه تیم لاتزیو، اسلاویا و خنک را به دلیل رفتار ناشایست هواداران شان جریمه کرد.

یوفا لاتزیو را به دلیل رفتار‌های نژادپرستانه هوادارانش برابر سویا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، جریمه کرد و این تیم در اولین بازی اروپایی فصل آینده باید بخشی از ورزشگاه خانگی خود را خالی از تماشاگر نگه دارد.

دیدار سویا - لاتزیو روز ۲۰ فوریه برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲-۰ سویا به پایان رسید و این تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در این دیدار هواداران لاتزیو شعار‌های نژادپرستانه سر دادند.

همانطور که گفته شد اکنون با تصمیم کمیته انضباطی یوفا، لاتزیو باید بخشی از ورزشگاه خود را در دیدار بعدی اش در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا ببندد.

گنجایش این بخش ۳۰۰۰ نفر خواهد بود و بجای هواداران بنری از لوگوی یوفا با شعار مبارزه با نژادپرستی، در این قسمت قرار خواهد گرفت. لاتزیو همچنین به پرداخت ۲۰ هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.

تیم اسلاویا پراگ نیز به دلیل اغتشاش هوادارانش در دیدار روز ۱۴ فوریه برابر خنک بلژیک در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا و پرتاب اشیا به درون زمین مسابقه از سوی یوفا به بستن بخشی از ورزشگاهش و پرداخت ۳۲ هزار یورو محکوم شد.

به این ترتیب اسلاویا در دیدار روز ۱۱ آوریل برابر چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بخشی از هوادارانش را در اختیار نخواهد داشت. خنک نیز به دلیل مشابه ۲۰ هزار یورو جریمه شد.


بیشتر بخوانید:

زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد

کامبک آرسنال با درخشش پلنگ سیاه در شب حذف اینتر/ وداع زود هنگام آزمون و زنیت با لیگ اروپا

صعود چلسی با جشنواره گل در اوکراین/ فرار خفاش ها از حذف در دقیقه 93 در شب صعود ناپولی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار