دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر دموکرات‌ها و رسانه‌های آمریکایی را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته (پنجشنبه) در یک گردهمایی در میشیگان بار دیگر به انتقاد از تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا پرداخت.

ترامپ در این سخنرانی اعلام کرد: همه دموکراتها، سیاستمداران و همچنین خبرنگاران افراد بدی هستند. روزنامه نگاران شیاد، همه کارشناسان دروغگوی تلویزیونی به ادامه یافتن «بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ سیاست» کمک کردند.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی اش هم تحقیقات مولر را «مزخرفات مضحک» خواند و مدعی شد این تحقیقات تلاشی برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بود. دونالد ترامپ گفت: این تحقیقات هیچ چیز به جز یک تلاش نابخردانه برای تضعیف انتخابات ما و همچنین نابودی اراده مردم آمریکا نبوده است.

رئیس جمهور آمریکا نیمی از سخنرانی روز گذشته خود که ۹۰ دقیقه طول کشید را به انتقاد از تحقیقات مولر پرداخت. این نخستین سخنرانی دونالد ترامپ از زمان ارائه گزارش کامل رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا محسوب می‌شود.

حدود یک هفته پیش، رابرت مولر پس از حدود دو سال تحقیق گزارش خود را درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و تبانی تیم ترامپ با روسیه به وزیر دادگستری این کشور تحویل داد. ویلیام بار، دادستان کل آمریکا خلاصه‌ای از گزارش مولر را به کنگره آمریکا ارائه کرد و گفت این گزارش شواهدی مبنی بر تبانی تیم ترامپ با روسیه نیافته است. کاخ سفید پیش از این اعلام کرد دونالد ترامپ هیچ مشکلی با انتشار علنی گزارش مولر ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار