نادعلی گفت:تقاطع سه سطحه ولیعصر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد تقی نادعلی، مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این تقاطع که در رینگ سوم ترافیکی شهر قم و در نزدیکی مسجد مقدس جمکران قرار دارد دارای سه سطح است که و تا کنون در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نادعلی با بیان اینکه این تقاطع شامل دو پل رو سطح و میدان است، افزود: با بهره برداری از این طرح، بزرگراه امام علی به بلوار خلیج فارس متصل می‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: عملیات ساخت این تقاطع از ابتدای نیمه دوم سال ۹۶ آغاز شده و قرار بود مرحله نخست این طرح تا انتهای شهریور۹۷ به بهره برداری برسد که به علت تقاطع با ایستگاه مترو، بهره برداری از آن به تاخیر افتاده است.

نادعلی گفت: سطح اول این تقاطع روگذری به طول ۵۰۰متر و در دو خط رفت و برگشت است، که کمربندی امام علی را به بلوار شهید کبیری منتقل می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: این بخش نیز تا کنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرای آن تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمان بندی اجرای این طرح دو ساله است و شهریور امسال به اتمام می‌رسد، افزود: سطح صفر-صفر این تقاطع که میدان ولیعصر است تا بیست روز آینده و به‌مناسبت نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عنوان کرد:سطح دوم این تقاطع روگذری به طول ۶۵۰متر است که به صورت چپ گرد بلوار امام علی (ع) را به بلوار خلیج فارس و مسجد مقدس جمکران متصل می‌کند و هم اکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهریور امسال به پایان می‌رسد.

نادعلی ویژگی این تقاطع را مورد توجه قرار داد و اعتبار احداث این طرح را ۴۶میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:این تقاطع به صورت پیش تنیده و کششی احداث شده است و تمام لوازم مورد نیاز آن از جمله کابل‌های کشش از تولیدات ایرانی است.

انتهای پیام/ح

پیشرفت ۷۰ درصدی تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر

برچسب ها: شهرداری قم ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار