رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری متهم سرقت‌های اینترنتی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: این فرد با شگرد‌های خاص و با انتخاب طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار بعنوان خریدار با فروشندگان مذاکره و ضمن تعیین قرار از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ ابوطالبی افزود: در این شیوه سارقان در قالب خریدار از فروشندگان کالا در سایت‌های اینترنتی که اقدام به عرضه کالای خود می‌کنند کلاهبرداری کرده و ضمن ارائه و نشان دادن رسید جعلی مبلغ واریزی به حساب فروشنده و یا واریز مبالغی به حساب فروشندگان که به صورت سرقت از حساب دیگران بوده است کلاهبرداری می‌کنند که این موضوع باعث مسدود شدن حساب فروشندگان کالا و مشکلات متعاقب آن می شود.

وی با اشاره به شگرد‌های جدید کلاهبرداران فضای مجازی گفت: مردم و کاربران فضای مجازی در استان باید مواظب این گونه کلاهبرداری‌ها باشند.

رئیس پلیس فتای استان از مردم حواست در صورت نیاز به خرید از فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی از کارت‌هایی انتخاب کنند که موجودی آن تنها به میزان خرید مورد نیاز باشد و از کارت‌های بانکی که موجودی آن‌ها مبالغ زیادی باشد برای خرید‌های اینترنتی پرهیز کنید.

وی گفت: در حال حاضر متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/ غ

دستگیری سارق اینترنتی در یزد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار