رئیس دانشگاه صنعتی شریف با معرفی چشم‌انداز آموزشی و پژوهشی این دانشگاه، اولویت‌های کاری این واحد آموزشی در سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اولویت برنامه‌های دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۸ گفت: برای سال جدید در حوزه‌های عمرانی به دنبال این هستیم که چند طرح عمرانی را تا تابستان ۹۸ به اتمام برسانیم.

تشریح اولویت‌های کاری دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۸

وی درباره این طرح‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختمان کلاس‌های آموزشی دانشگاه نیاز به مقاوم سازی دارد قصد داریم این ساختمان را بازسازی کنیم، همچنین امیدواریم کار ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک و و آمفی تئاتر را در نیمه اول ۹۸ به پایان برسانیم.

فتوحی گفت: در حوزه آموزش، زمینه‌های میان رشته‌ای را به تصویب شورای دانشگاه رسانده‌ایم تا از مهرماه آینده کار اصلی در این حوزه را آغاز کنیم و در حوزه پژوهش نیز ارتقای سطح فناوری دانشگاه را در دستور کار داریم، بخصوص منطقه نوآوری دانشگاه که ابه تازگی افتتاح شده و برنامه ریزی کرده‌ایم که بتوانیم آن را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: برنامه داریم تعداد شرکت‌های دانش بنیان را افزایش دهیم تا این شرکت‌ها بتوانند در بهبود شرایط اقتصادی نقش ایفا کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

چشم‌انداز آموزشی و پژوهشی دانشگاه شریف در سال ۹۸/ افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به شرایط اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.