استاندار لرستان گفت: حجم خسارات سیلاب در این استان بسیار بالا بوده و برای عادی شدن وضعیت زمان زیادی نیاز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی، استاندار لرستان گفت: حجم خسارات سیلاب در این استان بسیار بالا بوده و لذا برای عادی شدن وضعیت زمان زیادی نیاز است.

سید موسی خادمی اظهار داشت: سیل بی سابقه‌ای که چند روز اخیر در استان شکل گرفت خسارات زیادی به زیرساخت‎ها وارد شد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‎هایی مانند شبکه‎های برق و آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها از جمله این موارد هستند که مهمترین آن‌ها قطع شبکه آبرسانی به شهر معمولان بود.

خادمی ادامه داد: معمولان هشت هزار نفر جمعیت دارد و با پیش بینی‎هایی که از قبل شد، مخازنی تعبیه و پر شده بود و بیش از ۳۰ ساعت مردم توانستند از آب آن‌ها استفاده کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: تعداد زیادی از روستا‌ها هم که آبشان قطع بود در حال وصل شدن است.

وی گفت: جاده برخی مناطق دچار مشکل شده و دسترسی برای وصل کردن آب دشوار بود و برق نیز همین مشکلات را دارد، اما نسبت به تعدادی که در ابتدا قطع شده بود کاهش پیدا کردند؛ امیدواریم تا روز‌های آینده به طور کامل مشکل آن‌ها رفع شود.

خادمی با بیان اینکه حجم خسارات خیلی بالا بوده و زمان زیادی برای عادی شدن وضعیت نیاز است، ادامه داد: البته رفع مشکلات در بخش جاده و آب و برق ضروری است و باید به هر طریقی انجام شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: حوزه پلدختر و معمولان به ویژه در بخش ارتباطات و حمل و نقل برای اینکه به حالت عادی برگردد نیاز به زمان و اعتبارات بالایی است.

انتهای پیام /ب

زمان زیادی برای جبران خسارات سیلاب لرستان نیاز است

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.