مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : منویات حضرت آیت الله علماء خط قرمز عملکرد ماست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : منویات و نگرانی های حضرت آیت الله علماء امام جمعه محترم کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان خط قرمز عملکرد ما است.

وی گفت : با توجه به نگرانی هایی که حضرت آیت الله علماء در خصوص نحوه برگزاری جشنواره های نوروزی امروز به همراه رئیس سازمان فرهنگی شهرداری خدمت ایشان رسیدیم و توضیحات لازم داده شد و نگرانی ها رفع گردید.

وی افزود: در این نشست دغدغه هایی را مطرح و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند که بدون تردید در دستور کار و سرمشقی برای کارهای فرهنگی این اداره کل هست و خواهد بود. 

قادری در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره «کرمانشاه پایتخت نوروز ایران» گفت: برای برگزاری این مراسم همه جوانب برای پرهیز از هرگونه حاشیه ای توسط تیم اجرایی شهرداری کرمانشاه لحاظ گردید و حتی از یک مجری ارزشی ملی مثل آقای نظام اسلامی که چهره ای شناخته شده است استفاده گردید، که انصافاً حضور ایشان کل حاشیه ها را حذف و این مراسم بدون کمترین مساله ای و با رعایت شئونات اسلامی و با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم کرمانشاه و گردشگران برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه همچنین در خصوص برگزاری برنامه هایی در روستاهای منطقه اورامانات که با حواشی همراه شده است، تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان هیچ گونه دخالتی در برگزاری این مراسمات نداشته و ندارد .

 

 

انتهای پیام/د

برای برگزاری مراسم همه جوانب برای پرهیز از هرگونه حاشیه ای توسط تیم اجرایی شهرداری کرمانشاه لحاظ گردید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.