۲۰۰ خودرو خسارت دیده سیل شیراز کارشناسی میزان خسارت شدند.

کارشناسی خودرو‌های خسارت دیده از سیل در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حمیدرضا جمالی نژاد مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: ۲۰۰ خودرو زیان دیده در سیل دروازه قرآن شیراز که به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده بود مورد کارشناسی میزان خسارت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد این خودرو‌ها بیمه بدنه ایران و ۵۰ درصد نیز بیمه شخص ثالث این شرکت را دارند، بیان کرد: بررسی‌های اولیه برای پرداخت خسارت وارده به خودرو‌های حادثه دیده در سیل دروازه قرآن شیراز انجام شده و میزان خسارت به خودرو‌ها نیز کارشناسی شده است.

جمالی نژاد تصریح کرد: ۲۰۰ خودرویی که به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده اند مورد کارشناسی میزان خسارت وارده قرار گرفته اند که از این تعداد ۲۰ خودرو بیمه بدنه ایران و ۱۰۰ خودرو نیز بیمه نامه شخص ثالث ایران داشته اند که بعد از انتقال سند خودرو‌هایی که بیمه بدنه ایران دارند، خسارت به مالکان این اتومبیل‌ها پرداخت می‌شود،  و در خصوص خودرو‌هایی که بیمه شخص ثالث استفاده می‌کنند نیز باید مقصر این حوادث مشخص  و زیان آن ها پرداخت می شود.

مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس ادامه داد: مالکان خودرو‌هایی که بیمه بدنه ایران دارند و دچار حادثه شده اند باید هرچه سریع‌تر به دفاتر این بیمه‌ها مراجعه و سند خودرو را به نام بیمه ایران انتقال دهند تا ظرف مدت دو ساعت خسارت وارده به آن‌ها نیز پرداخت می‌شود و انتقال سند به این دلیل انجام می‌شود که خودرو‌های دچار آبگرفتگی  جز خسارات کلی محسوب شده و دیگر قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد: خودرو‌های دارای بیمه بدنه  که دچار حادثه شده اند باید ابتدا مقصر از سوی دستگاه‌های قضائی معرفی شده و اگر شهرداری شیراز مقصر نهایی باشد باید خسارت از محل بیمه نامه جامع شهری این نهاد به مالکان این خودرو‌ها پرداخت شود.

جمالی نژاد اظهار کرد: تاکنون کسی از مالکان خودرو‌هایی که احتمال دارد از محل حادثه دروازه قرآن به منازل شخصی مردم منتقل شده باشند به شرکت بیمه ایران برای پیگیری و کارشناسی خسارت مراجعه نکرده است.

مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس تاکید کرد: در حال حاضر تنها یک نفر که خودروی وی بیمه بدنه ایران داشته و حدود ۱۲۰ میلیون زیان دیده، سند اتومبیل خود را به نام بیمه ایران منتقل و خسارت خود را دریافت کرده است.

انتهای پیام/ت

کارشناسی ۲۰۰ خودروی خسارت دیده در شیراز

برچسب ها: بیمه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۲۱:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
تمام مشکلات دردروازه قرآن کلان شهر شیراز را زمین خواران ( خصوصی) برای فروش زمین بیشتر در بالادست و پائین دست بنای تاریخی دروازه قرآن کلان شهر شیراز برای بدست آوردن پول حتی با فروش مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک در مرکز کلان شهر شیراز برای مردم ایران به وجود آورده اند اگربرای عبور آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک تونل مناسبی را حفر کرده بودند حال هم وطنانمان را در این مکان سیل نمی برد
آخرین اخبار