فرماندار شهرستان شیراز گفت: جزئیات کمک‌ دولت به جبران خسارت مالکان خودرو‌های آسیب دیده از سیل در شیراز اعلام شد.

کمک‌ های دولت به مالکان خودروی آسیب دیده از سیل در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیران اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز، بیان کرد: تمهیدات خوبی برای کمک به خسارت دیدگان از سیل  در شیراز اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال تمهیدات انجام شده از سوی دولت، میزان خسارات وارد شده به خودرو‌های آسیب دیده در سیل دروازه قرآن شیراز به صورت کارشناسی ارزیابی شده است و مالکانی که پیش از این نسبت به بیمه بدنه خودرو‌های خود اقدام کرده اند طبق تعهدات بیمه خسارت خود را دریافت می‌کنند.

امیری ادامه داد: مالکان اتومبیل‌هایی که دارای بیمه بدنه نبوده اند، از کمک دولت برخوردار می‌شوند و بخشی از خسارت وارد شده به خودروی آن‌ها پرداخت می‌شود.

فرماندار شیراز افزود: مالکان خودرو‌های اسیب دیده از سیل با توجه به میزان خسارت وارد شده تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند که رقم پرداختی بر اساس میزان خسارت بوده و دولت تسهیلاتی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای مالکان این دسته از خودرو‌ها درنظر گرفته که مجموع خودرو‌های آسیب دیده از حادثه سیل شیراز ۲۴۴ دستگاه خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان نیروی انتظامی از مکان‌های نگهداری این خودرو‌ها بازدید کرده و صورت جلسه‌ای را تنظیم کرده اند، اضافه کرد: لازم است  همه مالکان خودرو‌های آسیب دیده از سیل شیراز، مراتب را به اطلاع نیروی انتظامی برسانند تا  خودروی آن‌ها کارشناسی شده و پرونده تشکیل شود.

امیری اظهار کرد: خودرو‌های آسیب دیده در سیل دروازه قرآن شیراز با تمهیدات انجام شده به صورت حمل و نقل ریلی و تریلر‌های حمل خودرو به شهر‌های زادگاه مسافران منتقل می‌شود و بابت حمل این خودروها، هیچ هزینه ای از هموطنان دریافت نمی شود.

انتهای پیام/ت

اعلام جزئیات کمک دولت به مالکان خودروی آسیب دیده از سیل در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار