سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت: آمریکا از هیچ اقدامی برای ایجاد هرج و مرج در ونزوئلا فروگذار نکرده و با همه توان به دنبال فروپاشی دولت قانونی این کشور است.

زاخارووا: آمریکا از هیچ اقدامی برای براندازی حکومت قانونی ونزوئلا فروگذار نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه، گفت: آمریکا از هیچ اقدامی برای ایجاد هرج و مرج در ونزوئلا فروگذار نکرده و با همه‌ی توان بدنبال فروپاشی دولت قانونی ونزوئلا است.

زاخارووا در نشست هفتگی با خبرنگاران با اشاره به اقدامات مداخله‌جویانه و خصمانه آمریکا ضد دولت قانونی «نیکلاس مادورو» گفت: تحریم‌های ظالمانه، ایجاد تفرقه و دودستگی میان مردم ونزوئلا، کمک به آشوب و هرج و مرج، خرابکاری در تاسیسات مهم و راهبردی این کشور و حمایت آشکار از آشوب‌طلبان، فقط بخشی از اقدامات واشنگتن برای براندازی حکومت قانونی ونزوئلاست.

او با تاکید بر ادامه همکاری روسیه و ونزوئلا، گفت: اعزام نیرو‌های نظامی روسی به کاراکاس و ادامه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی، بخشی از توافقنامه‌های متعدد بین دو دولت مستقل روسیه و ونزوئلا است و این همکاری‌ها تابع اراده و خواست واشنگتن نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار