مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در سفر به مناطق سیل‌زده استان مازندران گفت:در حد توان برای جبران خسارت‌ها به سیل زدگان کمک می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نفریه مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های بهزیستی مازندران در مواجهه به موقع و اثرگذار در سیل اخیر ،گفت:منازل آسیب دیده مددجویان بهزیستی باز سازی و ترمیم می شود.
 
 وی افزود: در حد توان برای جبران خسارت‌ها از طریق مختلف به بهزیستی مازندران کمک خواهیم کرد.

وی گفت: از شروع سیلاب در استان‌های شمالی سازمان بهزیستی به صورت ستادی، استانی و محلی وارد میدان شد و در قدم اول اقدام به حفظ، ساماندهی و رسیدگی به مراکز مختلف خود کرد و همزمان رسیدگی فوری به مددجویان آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت.

نفریه با بیان اینکه بسیاری از خانه‌ها بازسازی جزئی و کلی می‌خواهد ،گفت: تامین وسایل زندگی، ارائه کمک توانبخشی و بسیاری از خدمات و کمک‌های دیگر انجام شده است و بخشی دیگر پس از تثبیت وضعیت انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه با برآورد استان از سیل، از محل بودجه‌ها و مشارکت‌های مردمی جایگزین به سیل‌زدگان کمک خواهد شد، افزود: مددجویان اصلا نگران نباشند، چون این کار ما  بلند مدت است ، ما آنها را رها نمی‌کنیم و تنها نمی‌گذاریم.
 
انتهای پیام/آ
 

 مدیران بهزیستی کشور از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند

برچسب ها: بهزیستی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار