نسل جدید فولکس‌واگن جتا GLI در سه پکیج متفاوت به مشتری حق انتخاب می‌دهد.

فولکس‌واگن جتا ۲۰۱۹ در سه نوع مختلف قابل سفارش است +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین محموله فولکس‌واگن جتا GLI به نمایندگی‌های سراسر ایالات متحده رسیده است. در این راستا شرکت فولکس‌واگن طی انتشار یک گالری عکس، سه تیپ قابل سفارش برای این خودرو را معرفی کرده است. این سدان اسپرت کوچک در سه تیپ اسپرت، اتوبان و نسخه مخصوص سالگرد ۳۵ سالگی به فروش می‎‌رسد. گالری منتشر شده این سه تیپ را در سه رنگ سفید، قرمز و خاکستری از هم مجزا کرده است. رنگ سفید برای مدل GLI S، رنگ قرمز برای مدل اتوبان و رنگ خاکستری برای مدل ویژه سالگرد ۳۵ سالگی انتخاب شده است.

تمامی مدل‌های جتا GLI مجهز به یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوی ۲۲۸ اسب‌ بخاری بوده که با نمونه مورد استفاده در گلف GTI مشترک است. همچنین امکان انتخاب گیربکس ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک DSG نیز برای این خودرو وجود دارد. تمامی مدل‌ها به صورت استاندارد به سیستم دیفرانسیل محدودکننده لغزش نیز مجهز هستند و با تعلیق دوگانه چند اتصالی عقب ارائه می‎شوند.

فولکس‌واگن جتا ۲۰۱۹ در سه نوع مختلف قابل سفارش است +تصاویر

تفاوت‌‎های مدل خاص GLI با نسخه استاندارد جتا در سیستم تعلیق کم‌ارتفاع تر، سپر‎‌های بلند‌تر، جلوپنجره مشکی رنگ با چیدمان متفاوت، رکاب اسپرت جانبی، رینگ ۱۸ اینچی، اسپویلر عقب و اگزوز‌های دوگانه کرومی خلاصه می‌شود. امکانات استاندارد در این مدل شامل چراغ‌های تمام LED، چراغ‌های نورپردازی کابین با ۱۰ رنگ متفاوت، سیستم استارت و ورود و خروج بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم رادار نقطه کور و سیستم تشخیص موانع درحال حرکت می‌شود.

فولکس‌واگن جتا ۲۰۱۹ در سه نوع مختلف قابل سفارش است +تصاویر

قیمت مدل GLI S از ۲۵ هزار و ۹۹۵ دلار آغاز می‎شود. با پرداخت مبلغ ۱۰۰۰ دلار مازاد امکان خرید مدل ویژه سالگرد ۳۵ سالگی فراهم می‎شود که شامل رینگ ۱۸ اینچی تیره رنگ، تودوزی قرمز رنگ، سقف و آینه و اسپویلر مشکی و علامت سالگرد ۳۵ سالگی روی صندلی‌ها می‌شود.

در نهایت گران‌قیمت‌ترین عضو این گروه مدل GLI اتوبان است که قیمت آن از ۲۹ هزار و ۱۹۵ دلار آغاز می‎شود. در این مدل در کنار امکانات ذکر شده در مدل‌های قبلی، سقف پانورامیک، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های برقی با حافظه ذخیره تنظیمات، صفحه کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی رنگی، سیستم صوتی با کیفیت Beats با ۸ بلندگو و یک سابووفر، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و دیگر امکانات ارائه می‎شود.

فولکس‌واگن جتا ۲۰۱۹ در سه نوع مختلف قابل سفارش است +تصاویر


بیشتر بخوانید: فولکس قورباغه‌ای با موتور تقویت شده آماده مسابقه! +تصاویر


انتهای پیام/

فولکس‌واگن جتا GLI در سه تیپ عرضه شد

برچسب ها: فناوری ، فولکس واگن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار