طرح آرامش بهاری ۹۸ برای هشتمین سال متوالی از ۲۸ اسفند آغاز شد و تا ۱۵ فروردین در ۱۲۷ بقعه خراسان رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، با اشاره به برنامه‌های طرح آرامش بهاری ۹۸، گفت: برپایی ۲۰ نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در بقاع شاخص، فعالیت‌های فرهنگی روزانه، اقامه نماز جماعت در بقاع مجری طرح، برگزاری مراسم سخنرانی ادعیه و ... در این طرح در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با ایامی از جمله شهادت و ولادت مصادف شده، تصریح کرد: مراسمات مذهبی و انقلابی، ولادت، شهادت، عید مبعث و اجرای برنامه‌های فرهنگی در روز طبیعت نیز در قالب طرح آرامش بهاری انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۱۵۰ مبلغ خواهر و برادر در بقاع متبرکه جهت فعالیت‌های فرهنگی در این ایام حضور خواهند داشت، گفت: خدمات رفاهی از جمله اسکان به ویژه در حسینیه‌های مشهد نیز برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

احمدزاده ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار محصول فرهنگی و آلبوم صوتی برای این ایام در اختیار غرفه‌ها قرار داده شده؛ همچنین در طی اجرای طرح آرامش بهاری مسئولین اوقاف بازرسی مستمر از بقاع متبرکه خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه تمام اطلاعات بقاع متبرکه با تمام جزئیات در سامانه وقف بدون کم و کاست ثبت شده است، اظهار داشت:
در طرح آرامش بهاری سال ۹۷ بیش از ۸۴ هزار زائر خارجی از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:  در این طرح خدمات رفاهی، فرهنگی، اسکان به زائران و مسافران ارائه و همه خادمان و هیئت امنای بقاع خود را برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی آماده کرده‌اند.

انتهای پیام//آ. ح
 
 

ارائه خدمات فرهنگی و اسکان زائرین از برنامه های طرح آرامش بهاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار