فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان خبر داد.

توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل¬زده در شرق شیراز اظهار کرد: خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم در عرصه های مختلف از اولویت برنامه های سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به این موضوع افتحار می کند، ادامه داد: تا به حال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر و ساکنان محله های سیل زده در سوله های ورزشی و حسینیه ها و مساجد شهر شیراز اسکان داده ایم.

خسروانی به حضور پررنگ نیرو‌های جهادی در این حادثه تلخ اشاره کرد و افزود: نیرو‌های بسیجی آماده هرگونه خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز با اشاره به اینکه ۸۵۰ واحد منزل مسکونی در شرق شیراز توسط بسیجیان این سپاه تخلیه شده است، گفت: ۳۰ تن آب معدنی در میان سیل زد‌ها توزیع شده است.

خسروانی با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۰۰ لباس زنانه و وسایل بهداشتی در بین سیل زده ها توزیع شده است، افزود: ۸۰ درصد منازل توسط بسیجیان تخلیه آب شده است.

وی با اشاره به اینکه منازل در مسیر سیل را شناسایی کرده ایم، اضافه کرد: محله گود گل کنان را از شروع خطر سیل امداد رسانی کرده ایم و با استقرار تجهیزات در صدد شستن فرش ها و زیرانداز‌های خانه های سیل زده هستیم.

انتهای پیام/چ

کمک به مردم سیل زده در فارس

برچسب ها: حوادث ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.