معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان نواحی یک و دو استان کرمان، از پذیرش ۳۳ هزارو ۲۲۹ خانوار در پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس ضیاءمعاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون ۱۲۹هزارو ۵۸۸ نفر در قالب ۳۳ هزارو ۲۲۹ خانوار و۲۹۸ هزارو ۵۲ نفرروز مسافر نوروزی در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی باید حس خلق و مهمان نوازی را برای مهمانان استان در دستور کار خود قرار دهند، افزود: تاکنون استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب بیشترین بازدید را از استان کرمان داشته اند.

وی تصریح کرد: آمار مسافران نوروزی نسبت به مشابه سال قبل تاکنون ۳۷/۹۹ درصد رشد نفرات و ۳۶/۲۱درصد نیز رشد خانوار را در استان کرمان داشته ایم.

ضیاء، اظهار داشت: تاکنون شهرستان های، سیرجان، ناحیه دو، ناحیه یک، راور، بم، شهربابک و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزارو پانصد نفر از عوامل اجرایی ستاد‌های اسکان در استان امر خدمت رسانی مهمانان را به صورت شبانه روزی انجام‌می دهند، گفت: با توجه به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران و تاکیدات مدیرکل  آموزش و پرورش استان در خصوص بارش‌های سیل آسای اخیر برای اسکان مهمانان نوروزی در استان کرمان تمهیدات لازم صورت گرفته است.
انتهای پیام/ی

اسکان مسافران نوروزی در باران های سیل آسای بهاری

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.