آیت الله حسینی بوشهری گفت: انتظار می‌رود با پیگیری و مساعدت دیگر استان‌ها همچون قم وضعیت نمازخانه‌های بین راهی به ویژه مسیر زائرین کربلا بازنگری و تجهیز شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد اقامه نماز استان قم که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط این ستاد گفت: با روحیه جهادی کار‌ها را پیش ببرید و توکل به خدا داشته باشید.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر خدمات رسانی به زائرین کربلا خواستار تشکیل کمیته‌ای برای این امر شد و از مدیر ستاد اقامه نماز خواست با پیگیری جدی و با استفاده از تجربیات موفق در این راه گام مؤثری برداشته شود.

وی عنوان کرد:انتظار می‌رود با پی‌گیری و مساعدت دیگر استان‌ها همچون استان قم وضعیت نمازخانه‌های بین راهی به ویژه مسیر زائرین کربلا بازنگری و تجهیز شود.

در ابتدای این دیدار محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گزارشی از فعالیت‌های در دست اجرای این ستاد در ایام نوروز ارائه داد.

انتهای پیام/ح

نمازخانه‌های بین راهی تجهیز شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار