دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران ضعیف‌ترین کارنامه اقتصادی دولت را مربوط به سال ۹۷ دانست.

ضعیف ترین کارنامه را دولت در سال ۹۷ داشته استسید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عملکرد اقتصادی سیاسی دولت در سال گذشته گفت: متاسفانه ضعیف ترین کارنامه دولت، در سال ۹۷ بوده است که البته بخشی از این ضعف‌ها هم به سال های اخیر باز گشته و با انباشته شدن به این حد رسیده است.

وی افزود:برای مثال امسال تصمیمات نابجایی در زمینه اقتصادی و ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته شد و علی رغم اینکه رهبری اختیارات ویژه به دولت دادند و شورای هماهنگی اقتصاد نیز تشکیل شد، اما نتوانستند از آن ها بهره ای بگیرند و همین باعث دشوار شدن شرایط برای مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه شد.

حسینی با ابراز امیدواری برای بهبود شرایط در سال آینده گفت: انشالله با انتخاب نمایندگان انقلابی، متدین و ولایی  فصل جدیدی در زندگی مردم ایران آغاز شود و ما بتوانیم با حضور انسان های کاردان، دلسوز و کسانی که منافع مردم و جامعه را برمنافع شخصی خودشان ترجیح می دهند وضع بهتری را برای کشور شاهد باشیم.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مورد مسئله اقتصاد گفت: البته اقداماتی توسط دولت انجام شد و در مجموع بهتر از سال های گذشته بود اما ضعف هایی هم وجود دارد و فرهنگ سازی باید گسترده تر باشد و خود دست‌اندرکاران اجرایی کشور در وزارت خانه ها، در نهاد ها نیز باید اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران در پایان خاطرنشان کرد: جهت دهی و هدف گذاری که صورت گرفت کار ارزشمندی بود و اگر همین روند را ادامه دهیم حتما در آینده نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار