فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تردد در مسیر‌های چابهار - کنارک و ایرانشهر- خاش با توجه به استقبال مسافران نوروزی از جاذبه‌های دیدنی منطقه هم اینک سنگین گزارش شده است.

ترافیک در ۲ مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان سنگین استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین با توجه به آب و هوای مساعد و بهاری حاکم در سیستان و بلوچستان بقیه مسیر‌های ارتباطی جنوبی این استان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین هستند.

وی از رانندگان خواست که با احتیاط در محور‌های ارتباطی تردد کنند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین در محور‌های مواصلاتی این استان ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با این طرح بیش از ۶۰ تیم پلیس راه به همراه ۶۰ تیم ناجا در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

سرهنگ ستوده ادامه داد: پلیس راه با تمام امکانات و تجهیزات، برای کاهش تلفات و خسارات در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: براثر بروز ۴۴ فقره تصادف از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محور‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان ۱۲ نفر کشته و ۵۲ نفر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب این استان ذکر کرد.

وی گفت:۶۰ درصد علل تصادف این مدت براثر برخورد ۲ وسیله نقلیه با یکدیگر و ۴۰ درصد ناشی از واژگونی خودرو بوده است.

انتهای پیام/ع

ترافیک در ۲ مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان سنگین است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.