مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا هفتمین روز از بهار ۴۰ هزارو ۸۷۴ نفر روز میهمان فرهنگی در پایگاه‌های اسکان استان اردبیل پذیرش شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اخلاق مداری در برخورد با فرهنگیان میهمان اظهار داشت: خدمت رسانی بی منت به همکاران جزو اولویت‌های کاری ستاد اسکان استان اردبیل می‌باشد.

وی ادامه داد: همکاران ما در پایگاه‌های پذیرش نوروزی با تمام توان آماده خدمت رسانی به میهمانان می‌باشند و در واقع میهمان نوازی جزو ذات مردم خوب استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی در هفتمین روز از بهار در ناحیه یک از استان آذربایجان شرقی انجام شده است، خاطر نشان ساخت: تا هفتمین روز از فروردین ماه ۹۸، ۱۳ هزار و ۵۲۶ نفر در قالب ۳ هزارو ۷۵۸ خانوار فرهنگی از استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، تهران، گیلان، کردستان، همدان، قزوین، زنجان، کرمان و شیراز استان اردبیل را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده اند.

ناصری بیان کرد: آموزش و پرورش استان نیز همچون دیگر ارگان‌های مرتبط با گردشگری و در کنار آن ها، برای توسعه این صنعت جهانی در استان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ح

پذیرش میهمانان فرهنگی در اردبیل

برچسب ها: فرهنگیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.