برخلاف هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران استان کرمان، مسافران دو قطار اصفهان و تهران در بم و فهرج معطل ماندند.

علی علمداری کارشناس گروه مسافری اداره کل راه آهن کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دو قطار اصفهان و تهران برخلاف هشدار‌های هواشناسی و بر اساس استعلام از اداره کل حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه فهرج و اداره حمل و نقل جاده‌ای فهرج بیش از چهار ساعت در ایستگاه‌های شرق استان کرمان معطل ماندند.

علمداری افزود: قطار اصفهان به زاهدان ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه از اصفهان به مقصد زاهدان حرکت کرده و در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه با ۳۰ دقیقه تاخیر  وارد ایستگاه کرمان شده است.

وی همچنین بیان داشت:قطار تهران به زاهدان نیز ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه ظهر دیروز به مقصد زاهدان حرکت کرده و ساعت ۱ و ۱۰ دقیقه با ۶۰ دقیقه تاخیربه ایستگاه کرمان رسیده است.

وی افزود: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و ستاد بحران استان از قبل اتوبوس‌هایی برای مسافران در راه آهن کرمان درنظر گرفته شد برای رسیدن به مقصد، اما با استعلام از مسئولین شهرستان فهرج شامل پلیس راه و اداره حمل و نقل جاده‌ای و ایستگاه راه آهن فهرج اعلام کردند پس از ساعاتی مسدود بودن محور‌ها بازگشایی شده، اما احتمال بروز مجدد طوفان وجود دارد و با توجه به این موضوع هر دو قطار به سمت شرق استان ادامه مسیر دادند که با توجه با آغاز مجدد طوفان مسیر بسته شد و مسافرین در دو ایستگاه فهرج و بم شب را سپری کردند.

کارشناس گروه مسافری اداره کل راه آهن کرمان گفت:با توجه به این موضوع تمامی امکانات پذیرایی و غذایی برای مسافران در این دو ایستگاه فراهم شد و صبح امروز هر دو قطار به مسیر خود ادامه دادند.

وی بیان داشت: قطار اصفهان در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز و قطار تهران در ساعات ۱۰ صبح امروز به مسیر خود به مقصد زاهدان ادامه دادند.

وی افزود:قطار‌ها اکنون از محدوده استحفاظی کرمان و از پل شورگز هم رد شده و مشکلی نداشته اند.

علمداری ابراز امیدواری کرد، با تلاش مسولین راه آهن زاهدان و با توجه به ادامه طوفان شن در این مسیرمسافران به موقع به مقصد برسند.
انتهای پیام /ی

مسافران قطارها در طوفان مانده به مسیر خود ادامه دادند

برچسب ها: راه آهن ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار