استاندار فارس گفت: پرداخت خسارت به حادثه دیدگان به سرعت آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد از این پرداخت‌ها انجام شده است.

پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سیل اخیر در شیراز آغاز شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به منظور بررسی خسارت‌های ناشی از سیل به استان فارس سفر کرده بود، گفت: همه نیرو‌ها اعم از نیرو‌های امدادی، شهرداری، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه با حضور به موقع اقدامات لازم را انجام داده و ۲۰۱ خودرو سانحه دیده را به پارکینگ‌های نیروی انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: رسیدگی به ۱۰۰ مصدوم این حادثه نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و ۳۵ نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال داده شدند که ۱۵ نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

رحیمی افزود: اسکان همراهان این افراد در مکان‌های مناسب و تامین نیاز‌های اولیه آن‌ها نیز به سرعت انجام شد.

استاندار فارس با ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل روز ۵ فروردین ماه، اظهار کرد: ۱۹ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند که هماهنگی‌های لازم برای انتقال اجساد هموطنانی که ساکن خارج از استان بوده‌اند از سوی شرکت هواپیمایی انجام شده است.

رحیمی با اشاره به ادامه بارندگی در روز ۶ فروردین از انجام اقدامات امدادی، خدماتی و پیشگیرانه در محلات و مناطقی که دچار آبگرفتگی و خسارات ناشی از سیل بودند خبر داد.

وی گفت: تخلیه مکان‌ها و منازل همجوار با رودخانه در بخش‌های جنوبی یکی از این اقدامات است که با سرعت عمل و به منطور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران شب گذشته با حضور وزیر محترم‌اطلاعات، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر بهداشت در شیراز برگزار شد، افزود: با کمک‌های اختصاص داده شده از سوی دکتر نوبخت پرداخت خسارت به حادثه دیدگان به سرعت آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد از این پرداخت‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: شرکت‌های بیمه‌ای نیز مکلف شده‌اند خسارت‌های خودرویی را در اسرع وقت پرداخت کنند.
انتهای پیام/م

خسارت‌های ناشی از سیل در استان فارس جبران می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.