سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی گفت: فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر (منطقه گچی) از توابع شهرستان ملکشاهی ظهر امروز نجات یافت.

 فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر ملکشاهی نجات یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی  گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر مفقود شدن یک نفر در منطقه گچی (حوالی روستای انجیر) و محول شدن عملیات جستجو به جمعیت هلال احمر ‌ شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم های تخصصی جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ملکشاهی به محل حادثه اعزام شدند.

حشمت اله شجاعی افزود: درحالی که کار جستجو برای یافتن فرد مفقود شده توسط نیروهای هلال احمر از دیروز آغاز شده بود و تا ساعت‌های اولیه صبح زیر باران شدید ادامه داشت متاسفانه تلاش‌های نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان در مرحله اول جستجو منتج به نتیجه نشد.
وی تصریح کرد: مرحله دوم جستجو با روشن شدن هوا آغاز گردید و پس از ساعت ها تلاش برای یافتن فرد مفقود شده خوشبختانه ظهر امروز فرد مفقود شده که به دلیل خرابی موتورسیکلت و پیاده روی فراوان و سرگردانی در زیر بارش شدید باران دچار خستگی و بی حالی شده بود پیدا و پس از انجام اقدامات اولیه در محل به روستای محل سکونت منتقل و به کانون گرم خانواده ملحق شد.

 

انتهای پیام/ع

نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر ملکشاهی 

برچسب ها: حادثه ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.